Zlepšite vzťahy s ostatnými. Naučte sa počúvať!

Klaudia Demianova

Klaudia Demianova

Takmer osem rokov života som venovala štúdiu v zdravotníctve nato aby som zistila, že business je smer, kde vidím svoju prítomnosť a budúcnosť. Predošlé skúsenosti z poisťovníctva som zúročila v spoločnosti SYNERGIE Slovakia, kde som mala na starosti business development a executive search projekty. Aktuálne som v zahraničí, kde zdokonaľujem svoju znalosť angličtiny.

4 komentáre

  1. great píše:

    vsetko plati dokonale. pre mna bolo skolenie..kde sa ucilo pocuvat klienta, tzv. osvietenim v obchode. v obchodnom styku. ludia ktori maju vela energie, maju neuveritene silnu vlnu v sebe vyjadrovat nazory a pocity, a toto im uplne vymaze schopnost odhadnut situaciu a vyuzit z nej to podstatne alebo maximum. iba pocuvanim mozeme ziskat prehlad a spravne dalej reagovat v rozhovore.

    • Milý/á Great, ďakujem za komentár, som rada, že ste sa stotožnili s článkom a ja s Vami taktiež úplne súhlasím. Je pravda, že mnohí sú vynikajúci rečníci, ale s aktívnym počúvaním majú problém. Cieľom článku bolo pripomenúť prečo je dôležité počúvať druhú stranu a obzvlášť ako Vy píšete v obchode je to priam nevyhnutné ako inak budeme vedieť našich klientovi našiť riešenie na mieru jeho potrebám, keď ho nebudeme sústredene počúvať. A samozrejme to platí aj vo všetkých životných situáciach, bez efektívneho počúvania a vnímania neverbálnych prejavov nezachytíme signál z druhej strany.
      Teším sa,že máme aktívnych čitateľov a že sa naše príspevky páčia. :)
      Ďakujem, budeme sa snažiť aby ste na Hľadači pokladov našli zaujímavé informácie i naďalej.
      Námety na články taktiež radi privítame.
      Prajem Vám pekný slnečný deň.

  1. 4. januára 2013

    […] je kategória sama o sebe. Triky dobrých poslucháčov si vysvetlíme v ďalšom […]

  2. 4. januára 2013

    […] Zaujímajte sa o druhých. Ak pri stretnutí s potenciálnym klientom celý čas hovoríte o sebe, je dosť možné, že sa vôbec nedozviete, čo vlastne robí. Prípadne sa môže stať, že úplne stratí záujem s vami spolupracovať. Nebude cítiť z vašej strany záujem. Počúvajte! Získate tým oveľa viac, ako keď budete dokola rozprávať o sebe. Samozrejme, je dobré sa predstaviť, povedať čím sa zaoberáte a čo vás zaujíma (o to predsa v biznise ide), ale nechajte prehovoriť aj druhú stranu. Niekoľko praktických rád pre aktívne počúvanie si môžete prečítať aj na našom blogu v článku Zlepšite vzťahy s ostatnými. Naučte sa počúvať!. […]

Pridaj komentár

Ďalšie články v kategórii...

Optimization WordPress Plugins & Solutions by W3 EDGE