Píšte životopis ako „reklamu“ na vás

Barbara Ostrochovská

Barbara Ostrochovská

Viac ako 3 roky som sa ako konzultantka v SYNERGIE stretávala s IT developermi, analytikmi a projekťákmi. Momentálne sa starám o čo najlepší "customer experience" našich kandidátov a klientov na Slovensku a v Českej republike. Som absolventkou informačných štúdií na Filozofickej fakulte UK. Moju povinnú výbavu tvorí čítačka kníh, tablet a „jablkový“ mobilný telefón.

3 komentáre

  1. Carlos píše:

    Pracovne uspechy uvadzat v texte k jednotlivym poziciam, ako samostatnu cadt zivotopisu, alebo v samostatnej prilohe List of Achievement?

    • Barbara Kotlárová Barbara Kotlárová píše:

      Prikláňam sa k tej prvej alternatíve – uviesť ich priamo k pozíciám, na ktorých ste úspechy dosiahli. Odporúčam nasledujúcu štruktúru:
      – faktické údaje ako názov firmy a pozície
      – odrážky so stručným popisom práce
      – na záver vybrané úspechy (tu by som sa určite držala hesla menej je viac, jednoducho vyberte naozaj len tie naj.).
      Samostatnú prílohu by som odporúčala len v prípade pozícií ako projektový manažér – kde je zásadné uviesť aj detailnejšie informácie o jednotlivých projektoch.

Pridaj komentár

Optimization WordPress Plugins & Solutions by W3 EDGE